Forum des Libertins

Bienvenue sur notre Forum !!!

Vous n'êtes pas identifié(e).

#1 21-04-2008 11:33:37

delice des anges
Membre
Lieu : mulhouse
Site Web

petite histoire ch'ti

Nénesse viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t'suite ! ! !

I n'avot pas l'air contint l'Zeph ! ! !   

- Ouais 'pa ! ! !   

- Nénesse, quest ce que ch'est que ch'travale ! ! !

J'viens d'trouver tin carnet d'notes scolaires sur tin bureau ?  Mais qu'est c'qui s'passe ?

- Mais pap...

- Tais teu quand j'parle ! ! ! Malpoli, zéro in orthographe !

- Papa ch...

- Tais teu quand j'te parle?..Mais qu'est c'qui s'passe ? ? Deux in calcul ! ! !  Zéro in histoire ! ! !   Zéro in géographie, mais qu'est c'qui s'passe?

- Té fais eune collection d'zéros ? ?   

- Pap... 

- Tais-te quand j'te parle ! ! !    Deux in rédaction : Un point pour l'encre un point pour l'papier!! Bravo! ! !

- Papa ch'est...

- Tais teu  j'té dis...  Té pal'ras quand qu'j'arai fini ! ... Malpoli !!  J'continue ! !
J'lis :  N'apprends pas ses leçons ! - Fait l'imbécile en classe ! ! ! - Se prend pour la malice incarnée.
Court plus souvent après les filles qu'après l'relais au terrain de sport !   
Mais qu'est c'qui s'passe ? ? ?... T 'as invie eu'd faire mourir et'  maman??   Ou quoi ? ? ....
Et la?, et la? alors, ? la ? , ch'est l'cerisse sur eul Macdo : Va être renvoyé de l'école s'il continue de montrer la partie la plus charnue de son anatomie pour faire rigoler toute la classe pendant les cours d'éducation sexuelle! ! !   Mais qu'est c'qui spasse ? ? Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que ch'est que ch'travale ???? Té peux m'espliquer ? ? ?   Qu'est c'que t'as à réponte à cha ? Hein ?
T'as invie d'eul faire mourir eut' paufe maman ? ? ?   

- Papa ! ! Té m'laiches pas parleu, ch'est pas l'mien d'carnet d'notes, ch'est l'tien qu'j'ai artrouvé hier, in ringeant l'gernier, aveu maman !

ne quitte pas la personne que tu aimes pour celle qui te plait ,car celle qui te plait te quittera pour celle qu'il aime
La bêtise humaine est la seule chose qui donne une idée de l'infinie

Pied de page des forums